top of page

Welcome to
Ronit Horev's Portfolio

Hebrew Content Writer

Typing on Computer
  • תמונת הסופר/תRonit Horev

אתגר שמלת הכלה שלי

כלות נמוכות בסביבה?

אני, רונית, מתנשאת לגובה מרשים של 155 ס״מ.


היום לראשונה הלכתי למדוד שמלות כלה. העמידו אותי על במה עגולה בגובה של 30 ס״מ והתחילו להלביש אותי בשמלות נשפכות המסתירות את הבמה ולרגע גרמו לי לחשוב שזה לא באמת קשה למצוא שמלת כלה כשאת קטנטונת.


אבל אז, בשניה של שפיות, העזתי לרדת מהבמה לגובהי האמיתי ובמראה מולי נגלה חיזיון מכיתה א׳ בעודי מחופשת למלכת אסתר בפורים.

זינקתי במהרה ל״סייף זון״, הלוא היא במת ה-30 ס״מ ותהיתי האם היא תוכל ללוות אותי במהלך כל החתונה ובדגש על כל נקודות הזמן בהן הצלם לידי.


המעצבת הבטיחה לי שיהיה בסדר אבל זה גם מה שאמא אמרה לי בגיל 14 כשהגעתי לגובה 154 ס״מ ותליתי את עצמי בבית על המתח של אחי בתקווה שאתארך כך. (ספוילר- לא עבד, אל תנסו בבית).


האם יש כאן כלות בגובה שלי ומטה היכולות לשתף תמונות שלהן בשמלת כלה? שאראה שאפשרי להיות גם נמוכה וגם כלה מרשימה?


תודה מראש, מרונית שחוששת להיראות כמו פורים בירושלים שנת 1991, מלכת אסתר במיל׳.


171 צפיות

My Projects

fields of content

דף הבית: Project

חתונות ואירועים

Wedding Portrait

מסחר אונליין

Tablet User

קריירה

Graduates
*יעלה בקרוב*

תרגום ועסקים

World Peace

חופשות וטיולים

Tropical Island

מיתוג עסקי

Branding

Contact Me!

Meeting new people is always fun! Let's catch up (-:
Don't hesitate to contact me via email or phone. I'll be happy to chat!

+972-54-7505876

  • linkedin
  • facebook
  • instagram
Ronit Horev

Your details were sent successfully!

דף הבית: Contact
bottom of page