top of page

Welcome to
Ronit Horev's Portfolio

Hebrew Content Writer

Typing on Computer
  • תמונת הסופר/תRonit Horev

איך לעבור בנק ב-10 צעדים (לא) פשוטים

כיצד העברתי את חשבון הבנק שלי לבנק אחר בעשרה צעדים (לא) פשוטים:


1. שולחים פקס (אבל "רק פקס"!) לבנק, מציינים את פרטי בעל החשבון, פרטי החשבון החדש וחותמים בסוף.

2. מקבלים טלפון מהבנק שהחתימה במקום הלא נכון וצריך לשלוח שוב מחדש.

3. מפקססים שוב לבנק את הבקשה עם החתימה במקום הנכון.

4. מקבלים טלפון מהבנק שאין חתימה. אין חתימה!!!

וכן, יש לנציג אימייל אבל הוא לא יודע איך פותחים אותו.

5. מדפיסים את הבקשה, חוזרים עם עט עבה על החתימה, מפקססים לבנק.

6. מקבלים טלפון מהבנק שהגיע דף שחור ושאשלח שוב.

7. מפקססים שוב את הבקשה לבנק.

8. מקבלים טלפון מהבנק שהגיע פקס רק עם חתימה שלי והם לא מבינים מה אני רוצה אבל איכשהו הם הצליחו לאתר את הטלפון שלי להודיע ששלחתי רק חתימה!

וכן, גם לו יש אימייל, אבל אסור לו לקבל מסמכים לשם מכיוון שהוא לא יכול לדעת אם המייל שייך לי (כי הפקס בטוח יושב אצלי בסלון בבית).

9. מפקססים שוב את הבקשה לבנק.

10. מקבלים טלפון מהבנק שהגיעו שני פקסים שלי עם אותה בקשה והם לא מבינים מה אני רוצה, להעביר פעמיים את הסכום או פעם אחת?

*חובטת את הראש בשולחן במשרד*


וככה מוציאים בנאדם יום שלם מדעתו כדי שלא יעביר את החשבון שלו לבנק אחר.

פאן!


57 צפיות

My Projects

fields of content

דף הבית: Project

חתונות ואירועים

Wedding Portrait

מסחר אונליין

Tablet User

קריירה

Graduates
*יעלה בקרוב*

תרגום ועסקים

World Peace

חופשות וטיולים

Tropical Island

מיתוג עסקי

Branding

Contact Me!

Meeting new people is always fun! Let's catch up (-:
Don't hesitate to contact me via email or phone. I'll be happy to chat!

+972-54-7505876

  • linkedin
  • facebook
  • instagram
Ronit Horev

Your details were sent successfully!

דף הבית: Contact
bottom of page